02.11.2021 | 05:11
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Podzimní a vánoční dekorace ze sušiny

Sušený a preparovaný rostlinný materiál v podobě květů, listů, stonků, nebo plodů či dokonce kořenů, nachází ve floristické tvorbě čím dál větší uplatnění. Sortiment nabízených produktů se každoročně rozrůstá o nové položky. Kromě domácí flory jsou bohatě zastoupeny rostlinné druhy pocházející ze subtropických a tropických oblastí. Rostlinný materiál je k dostání jak v přírodní formě, tak v nejrůznějších tvarových, barevných či strukturálních modifikacích – mořený, barvený, bělený, preparovaný, stabilizovaný, přizdobený glitry apod. Suchý materiál, ať již v podobě větví, proutí, šlahounů, ořechových skořápek či kůry, je hojně využívaný při výrobě korpusů, základen a polotovarů určených k následnému dozdobení. Svým provedením a strukturou použitého materiálu jsou často dekorativní již sami o sobě. Následnou vkusnou přízdobou je snadné je povýšit na působivou dekoraci, jenž najde uplatnění jak v bytovém, tak i komerčním interiéru.

Názornou ukázkou vám může být následující prezentace podzimních a vánočních dekorací v podání brněnského floristy Milana Dopity a několikanásobné mistryně Slovinska v aranžování květin, Kataríny Dežmanové, které zhotovili v rámci jednoho ze seminářů pořádaných předním velkoobchodem se sušeným rostlinným matriálem a floristickými potřebami Flor service v Moravanech u Kyjova. 

Více inspirativních fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika č. 6/2021.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.