29.04.2010 | 06:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Vytváříme životní styl

Pro první polovinu letošního roku připravilo sdružení německých floristů (Fachverband Deutscher Floristen, FDF) ve spolupráci se sdružením dodavatelů floristických potřeb (European floral & lifestyle suppliers association, EFSA) již tradiční květinové inspirace, letos s názvem Creating lifestyle. Společně představili na veletrhu IPM Essen barevné inspirace orientované především na spotřebitele.

Největší evropští výrobci a prodejci floristických potřeb ve spojení se členy FDF vytvořili čtyři trendová témata. Čtyři různě barevná schémata s odpovídající atmosférou a náladou vychází z workshopů v Gelsenkirchenu a jsou připravena pro dvě spotřebitelské skupiny. Dvě pro rodiny a společensky orientovanou skupinu spotřebitelů, další dvě pro designově orientované jednotlivce a skupiny.
Devět členů týmů FDF pod vedením Manfreda Hoffmanna představilo tento trend na veletrhu IPM Essen. Pro vybrané typy zákazníků připravili speciální květinovou nabídku.

Pro rodinné oslavy
Při výběru spotřebitelských skupin vycházeli specialisté FDF z analýzy vypracované Holandskou květinovou kanceláří v polovině loňského roku. Společně se soustřeďují již po mnoho let na podporu maloobchodního trhu prostřednictvím mnoha různých marketingových aktivit a prodejních konceptů.
V novém trendu se zaměřili především na střední třídu, která udává směr. Přiblížení jejich životnímu stylu a chování může zvýšit spotřebu květin. První skupinou, pro kterou byla inspirace tvořena, jsou rodinně orientovaní jedinci. Jedná se o skupinu emocionální v rozhodnutích, rozvážnou v otázkách bezpečnosti a udržující si své postavení ve společnosti. Pro jejich život je typické soustředění se na všechna témata související s dětmi, na pořádání oslav v kruhu rodiny, svatebních veselic, různých školních akcí, ale i oslav náboženských příležitostí. Orientují se na slavnostní dny věnované rodině jako je Den matek. Střetávají se u nich prvky konzervatizmu a tradičního prostředí.
Druhá skupina je orientovaná na design a moderní umění, u těchto jedinců vítězí touha po seberealizaci. Důležité jsou pro ně společenské akce jako rauty, umělecké či kulturní akce. Typickou speciální oslavou je pro ně Valentýn.
V tomto čísle představíme dekorace vytvořené pro prvně jmenovanou skupinu. Jedná se o trendy Momente der Natur (Motivy přírody) a Passion in Violet (Vášeň v purpuru).

Foto J. Manegold

Více informací a inspirativních fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2010.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down