Tendence 2018: Mezinárodní veletrh spotřebního zboží

Obchodníci se již dnes mohou těšit na přelom června a července 2018 (30. 6. až 3. 7.), kdy se ve Frankfurtu nad Mohanem koná přední mezinárodní kontraktační veletrh Tendence. Díky akcím doprovodného typu - Tendence.Impulse, Outdoor Living a Tendence Academy nabízí veletrh obchodníkům báječné příležitosti a velkou přidanou hodnotu.

V této sezóně bude mít veletrh Tendence velmi široký záběr – představí nejnovější zimní a vánoční trendy v nábytku, bydlení a dárcích, ale poskytne i dostatečný prostor velkoobjemovým mezinárodním objednávkám, jež musí být na následující jarní a letní sezónu nasmlouvány s předstihem. Veletrh Tendence je však více než jen objednávkový veletrh, je to setkání plné akcí s vysokou přidanou hodnotou a vítaný zdroj odborných informací pro obchodníky a jejich obchodní partnery. „Kvalita speciálních doprovodných akcí na veletrhu Tendence je velmi vysoká. Ve vyčleněných výstavních prostorách se v rámci doprovodných akcí snažíme ukázat malým a středně velkým obchodníkům, jak strategicky rozmístit produkty na prodejních plochách, a přeměnit obyčejné nakupování ve skvělý zákaznický zážitek,“ říká Phielipp Ferger, Group Show Director veletrhu Tendence.

Veletrh Tendence – svět nepřeberných možností

Každý obchodník ví, že prodeje zvýší něco nového, neotřelého a zajímavého – něco, co přiláká pozornost spotřebitelů. Speciální prezentace produktů, inovativní sortiment, zajímavé akce a udržitelné programy zaměřené na zvýšení zákaznické věrnosti jsou pro ně vítanou inspirací. Po úspěšné premiéře v roce 2017 se obchodníci a společnost Messe Frankfurt opět pokusí oživit témata stolování a bytových dekorací v rámci zákaznických akcí pod hlavičkou Tendence.Impulse v hale 11.0. Je důležité vědět, že všechny nápady jsou dostupné i v digitální podobě. Obchodníci, kteří chtějí ještě na poslední chvíli posílit vánoční prodej, mohou čerpat inspiraci on-line z webových stránek Tendence.Impulse a stáhnout si jako vítaného pomocníka například jednoduchý intuitivní digitální plánovač prodejních a sezónních akcí.

Venkovní zboží bude v rámci Outdoor Living Area nabízeno v daleko větším objemu, než tomu bylo v roce 2017, a zvýší se i počet vystavovatelů. Zahradní rostliny se spolu s venkovními lifestylovými produkty představí v meziprostoru mezi prostorem Galleria a halou 10 a rovněž ve venkovním výstavním prostoru F11.

Dalším zdrojem nápadů je speciální produktová show v hale 9.0. Zaměřuje se na integraci základních a doplňkových produktových řad a jejich prezentaci na prodejní ploše. Ukazuje, jak změnit obchod na jakýsi Concept Store, což vyvolá zvědavost zákazníků a naláká je, aby zde trávili podstatně více času.

Bytové dekorace

V hale 8.0 společnosti Edelmann, Greengate, Kaemingk a další představí své inovativní bytové a venkovní dekorace v produktovém segmentu Lovely Home a Seasonal Decoration. V segmentu Pure & Elegant v hale 9.0 se funkční, nadčasové a v duchu současných trendů i puristické zboží prolíná s emočně nabitými klasickými a elegantními bytovými dekoracemi a nábytkovými prvky. Nechybí ani nábytek špičkové kvality, textil a bytové dekorace všeho druhu.

Tendence Academy

Doprovodný program akcí pro evropské obchodníky je vítaným zdrojem inspirace a informací pro návštěvníky veletrhu. Nabízí zajímavé nápady na vystavení zboží na prodejních plochách a aranžování výloh i informace pro zájemce o podnikání on-line. Přednášky pro nákupčí obchodů s bižuterií a módními doplňky se budou konat v prostorách haly 9.1. Tendence Academy je i skvělým zdrojem informací pro obchodníky a poskytovatele služeb dychtících po nových impulzech v segmentu internetového prodeje a on-line marketingu.

Rukodělné výrobky na veletrhu Tendence

Výrobci zaměření na rukodělnou tvorbu a návrháři bižuterie mohou své výtvory prezentovat v rámci propagační doprovodné akce Talents, kterou společnost Messe Frankfurt připravuje s cílem seznámit návštěvníky s unikátními výrobky a malými produktovými sériemi ve dvou sekcích – talentovaní rukodělní umělci prezentují své výtvory v segmentu Pure & Elegant v hale 9.0 a návrháři bižuterie v segmentu Jewellery, Fashion & Beauty v hale 11.1.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *