Pro uctění památky zesnulých

Narozdíl o svatební floristiky, smuteční a dušičkové dekorace nezaznamenávají u nás tak velké rozdíly v provedení a designu. Přestože různorodost i kvalita sušeného a umělého rostlinného materiálu se rok od roku zvyšuje, ve výsledných dekoracích na pultech prodejen neprojevuje, jak by se očekávalo. Zdali je to do jisté míry zapříčiněno jistou setrvačnosti ze strany floristů, či stereotypem ze strany zákazníků zajisté ukáže čas.

Dané situace jsou si vědomy i velkoobchody s floristickým zbožím a na daný stav reflektují například pořádáním odborných worshopů, seminářů a inspirativních show.

Jedna ze vzdělávacích akcí věnovaná dušičkovým a smutečním dekoracím se konala v prostorách velkoobchodu Klia Praha s. r. o. Za předváděcím pultem stanuli odborníci na slovo vzatí, mistr florista Tomáš Hakl a Viola Zeithamlová. Přestože Tomáš patří mezi začínající profesionální floristy, jeho přirozené cítění pro výběr a kombinaci materiálů s následným kreativním a precizním zpracováním mu již přineslo (vyneslo) řadu vítězství na předních floristických soutěžích. Viola naopak patří k floristům s dlouholetou praxí, a to jak v komerční tak i zakázkové floristice. Její velkou devizou jsou kromě dokonalého zvládnutí floristických technik komunikační a prodejní dovednosti. Individuální přístup k zákazníkovi se u ní odráží v každé zhotovené zakázce.

 

Celý text článku včetně inspirativních fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika č. 5/2018.

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.