13.04.2017 | 11:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Obchod od A do Z

Světlo a osvětlení provozovny

Světlo v interiéru dělá divy. Pokud máte obchod krásně prosluněný, je to velká výhoda.  Přirozené světlo a slunce vám pomůže prodat květiny a kupující je uvidí v jejich přirozené barvě. Pokud je obchod orientován na jih, prostor za výlohou se může zejména v létě přehřívat, a proto je v tomto případě téměř nutností klimatizace. Pro ty obchody, kde není dostačující přirozené světlo, je zapotřebí využít umělé osvětlení.*

TEXT Ing. Barbora Veselá FOTO Brokis

Celý text článku naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2017

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2021 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down