13.04.2017 | 11:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Obchod od A do Z

Světlo a osvětlení provozovny

Světlo v interiéru dělá divy. Pokud máte obchod krásně prosluněný, je to velká výhoda.  Přirozené světlo a slunce vám pomůže prodat květiny a kupující je uvidí v jejich přirozené barvě. Pokud je obchod orientován na jih, prostor za výlohou se může zejména v létě přehřívat, a proto je v tomto případě téměř nutností klimatizace. Pro ty obchody, kde není dostačující přirozené světlo, je zapotřebí využít umělé osvětlení.*

TEXT Ing. Barbora Veselá FOTO Brokis

Celý text článku naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2017

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.