27.05.2016 | 07:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Nové impulsy a inspirace floristy Petera Mandersa

Potřeba neustálého zlepšování a odlišení se od konkurence přiměla majitele zahradnického centra Dvořák a syn v Teplicích pozvat nizozemského floristu Petera Manderse do České republiky, tentokrát přijal roli lektora semináře určeného pro zaměstnance zahradnického centra.

Zadání od majitelů zahradnického centra, které je současně v daném regionu předním prodejcem řezaných květin, znělo výstižně: názorná prezentace zhotovení nejčastěji prodávaných kytic a květinových aranžmá v Nizozemí s ohledem na místní trh a zároveň představit novinky oboru. Celodenní seminář měl tak zaměstnancům přiblížit jiné způsoby vazby, osvojit si efektivní využití dostupného materiálu a ukázat způsoby jak kyticí zaujmout pozornost zákazníka. Peter Manders se zaměřil zejména na tvorbu kytic balených do manžety, která je buď z celofánu, papíru nebo látky. Prostřednictvím názorných ukázek prezentoval jak lze tyto materiály vzájemně kombinovat. Nizozemský florista rovněž předvedl zajímavé využití rychle zhotovených konstrukcí do kytic, nechyběly ani ukázky přízdob dárkových předmětů, včetně tradičních lahví s vínem. Praktickou část semináře vystřídal odpoledně část teoretická, v rámci které zazněly zkušenosti a doporučení týkající se provozování obchodu, samostatná část byla věnována komunikaci mezi obsluhujícím a zákazníkem tzv. péči o zákazníka, která je u nás stále tak podceňována.

 

Text a foto: Jan Kopřiva

 

Více inspirativních fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 3/2016.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.