05.03.2017 | 05:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Na prezentaci zboží záleží!

Jedním z faktorů úspěšného podnikání ve floristickém oboru je ovládání prodejních dovednosti. Kromě klíčových komunikačních schopností ve vztahu k zákazníkovi, je to rovněž způsob prezentace nabízeného zboží a služeb.

V současném dravém konkurenčním prostředí jde především o zaujmutí pozornosti, a to jak stávajících, tak především potencionálních zákazníků. Přehledné vystavení zboží umožňuje zákazníkovi snadnou orientaci v nabízeném sortimentu, je rozhodnější pro jeho koupi. Přestože způsob prezentace zboží a výrobků se odvíjí od mnoha faktorů – lokalitě obchodu, velikosti prodejní plochy, způsobu osvětlení atd., vždy by měla být pro zákazníka atraktivní a přehledná. Jedním z osvědčených způsobů prezentace zboží v obchodě je formou ucelených kolekcí – sezónních, tematických, barevných, stylových atd., které během roku několikrát obměňujeme.

Celý text článku včetně fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2017.

 

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2021 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down