05.03.2017 | 05:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Na prezentaci zboží záleží!

Jedním z faktorů úspěšného podnikání ve floristickém oboru je ovládání prodejních dovednosti. Kromě klíčových komunikačních schopností ve vztahu k zákazníkovi, je to rovněž způsob prezentace nabízeného zboží a služeb.

V současném dravém konkurenčním prostředí jde především o zaujmutí pozornosti, a to jak stávajících, tak především potencionálních zákazníků. Přehledné vystavení zboží umožňuje zákazníkovi snadnou orientaci v nabízeném sortimentu, je rozhodnější pro jeho koupi. Přestože způsob prezentace zboží a výrobků se odvíjí od mnoha faktorů – lokalitě obchodu, velikosti prodejní plochy, způsobu osvětlení atd., vždy by měla být pro zákazníka atraktivní a přehledná. Jedním z osvědčených způsobů prezentace zboží v obchodě je formou ucelených kolekcí – sezónních, tematických, barevných, stylových atd., které během roku několikrát obměňujeme.

Celý text článku včetně fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2017.

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.