29.06.2012 | 11:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kytice jsou srdcem květinového obchodu

Jednou z mnoha aktivit Asociace německých floristů (Fachverband Deutscher Floristen, FDF) je stimulace poptávky po kyticích. Na základě iniciativy Holandské květinové kanceláře (Blumenbüro Holland, BBH) a výsledků průzkumu trhu byl vyvinut pod vedením kreativního ředitele FDF Manfreda Hoffmanna speciální program zaměřený na kytice.

Podle materiálů FDF zpracovala Helena Piková

Počínaje koncem loňského roku je pro každý měsíc představena dvojice kytic, které mají možnost oslovit zákazníky květinového obchodu. Každá se obrací na jinou skupinu zákazníka – na rodinně orientované a na profesně orientované jedince zaměřené spíše na kariéru a pracovní vzestup.
Na této kampani se vedle jmenovaných společností podílí Fleurop a Interflora.

Více tipů a inspirativních fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 3/2012.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.