10.03.2013 | 04:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Jarní trendy ve velkoobchodu Canea

Zimě už neúprosně na ramena klepe jaro. Mnozí z nás po dlouhých zimních dnech netrpělivě očekávají první květy coby příslib období, kdy jsme obklopeni barvami. A protože velkoobchody musí být vždy o krok napřed, jarními a velikonočními trendy pro letošní rok žijí v pobočce velkoobchodu Canea již od poloviny února.

Jarní floristická předváděcí akce ve velkoobchodu Canea se konala v zasněženém únorovém odpoledni. Přesto si našla spoustu příznivců. Prostory prodejní haly zaplavily optimistické barvy a na každého dýchla příjemná jarní nálada. K příjemné atmosféře přispěla i živá hudba a občerstvení. Při zahájení vystoupila floristka Simona Břečková. Zmínila, že kromě Velikonoc se blíží také období svateb. Je všeobecně známo, že dnešní standard je již nastaven vysoko, proto by obchodníci měli hledat nové cesty jak klienty zaujmout. Jednou z nich je zajištění co možná nejširšího servisu. A protože svatební květinová výzdoba není samostatnou jednotkou, ale součástí celého svatebního designu od šatů nevěsty přes její líčení, mohly si dámy na vlastní kůži vyzkoušet líčení kosmetikou Mary Kay, kterou pro své klientky Simona Břečková využívá.
Hlavními aktéry předváděcí akce ve velkoobchodu Canea byli floristé Viola Zeithamlová, absolutní vítězka soutěže Brněnská růže 2010 a přední maďarský florista Peter Nagy, mistr florista Maďarsko 2012, Zlatá růže 2009 a Euro Skills 2010. Roli překladatele si na svá bedra vzal florista Tamás Vígh. Z výtvorů svých kolegů nabrali v průběhu akce návštěvníci mnoho inspirace. Floristé se zaměřili kromě estetiky také na praktickou stránku podpory prodeje. V průběhu svého semináře vytvořili objemná díla pro náročnější klienty i menší dekorace, které často zastupují hlavní prodejní artikl prodejen s květinami. Další, neméně důležitou součástí prodeje je výzdoba obchodu a prostoru před ním. Ani dekorace tohoto typu na předváděcí akci nechyběly. V průběhu jarních svátků klienti ocení také dekorace trvalejšího charakteru. Pro dlouhodobější dekorace interiéru i exteriéru není od věci využít sušinu a umělé květiny. Tímto sortimentem ve velkoobchodu Canea disponují a floristé předvedli, že jej lze velmi efektně využít právě k tvorbě jarních dekorací jak samostatně, tak v kombinaci s živými řezanými květinami a na jaře obzvláště populárními cibulovinami. Publikum zaujal osobitý styl obou floristů. Jak charakteristický jemný a kultivovaný rukopis Violy Zeithamlové, tak i neobvyklá až extravagantní kombinace barev ve stylu color blocking Petera Nagyho. Návštěvníci mohli shlédnout novinky v sortimentu velkoobchodu Canea přímo zakomponované v jednotlivých dílech. Alternativy jejich využití v praxi mnohé z nich zaujalo a tak neváhali a rovnou nakoupili.

Text a foto Daniela Urešová

Další inspirativní fotografie naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2013

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down