17.01.2014 | 10:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Filozofie prodeje aneb Jak nepřekročit svůj stín

Florista Milan Dopita se nezabývá pouze floristikou, jeho jméno stojí také za značkou Květinářství Oxalis. Jak název firmy napovídá, jedná se o maloobchod s květinami, s čímž se také pojí povinnosti podnikatelské.

Přes své vytížení si na nás udělal čas, aby nám odpověděl na pár otázek. Překvapil nás svou otevřeností a poodkrytím svého know – how. Tentokrát nebudeme psát o životním příběhu a historii obchodu. Zaměřili jsme se na obchodování jako myšlenku, která je zdrojem úspěšného podnikání Milana Dopity.*

Text a foto Daniela Urešová

 

Rozhovor s floristou Milanem Dopitou naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 1/2014

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.