Chryzantéma – květina životního stylu, tak zní motto letošní kampaně Holandské květinové kampaně a Svazu německých floristů na podporu prodeje chryzantém JUST CHRYS 2016. Základ nové kolekce, ve které je prezentováno přes třicet pět odrůd chryzantém, tvoří čtyři trendy – Reconsider Space, The World Beyond, Connect The Story a More Is More. V průběhu roku vám je představíme řečí barev.
Chryzantémy jsou skutečnými hvězdami květinového odvětví. V desítce nejprodávanějších květin jsou po růžích, hned na druhém místě. Jsou k dostání v široké škále odrůd, barev a tvarů. Mezi řezanými květinami se drží na předních příčkách i v trvanlivosti svých květů.
V letošní kampani se chryzantémy přestaví řečí barev, jenž vychází ze životní stylu cílové skupiny lidí, pro kterou jsou určeny – lidi, kteří vyhledávají nové a designové zpracování.
Reconsider Space
Nové vztahy a způsoby obchodování a společenské interakce mění svět. Tyto turbulence potírají tradiční rozdělení interiérového prostoru i mimo něj. Nově definované proporce dekorací v interiéru dosahují překvapujících efektů. Aranžmá se dostává více do prostoru, tvary a formy dekorací jsou jednoduché a geometrických tvarů. Překvapí nás svým neobvyklým ztvárněním a proporcemi.
Barvy: hlavními kontrastními barvami je zde bílá a černá, primární doplňkovou je žlutá a kobaltová modř, ze zemitých barev šedá a hnědá.
Materiály: použité materiály jsou hladké, čisté struktury, často v kombinaci s přírodními. Uplatnění zde najdou rostliny s výraznými tvary listů.
Více informací o kampani JUST CHRYS 2016 a inspirativních fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2016.