11.03.2015 | 02:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Za velikonoční inspirací do KLIA

Přestože hlavní činností společnosti Klia, s. r. o., je velkoobchodní prodej řezaných a hrnkových květin, dekoračních doplňků, floristických materiálů a pomůcek, svými dalšími aktivitami výrazně přispívá ke zvýšení úrovně floristického oboru v ČR. Pořádáním odborných workshopů, seminářů a předváděcích akcí nejenom seznamuje své zákazníky/floristy s novým sortimentem zboží a možnostmi jeho použití, ale i novými floristickými technikami a materiály.

Jak zhotovit nápadité a přitom širší veřejnosti finančně dostupné dekorace s jarní a velikonoční tematikou se stalo hlavním tématem jarního inspirativního semináře konaného v pražské pobočce firmy Klia v pražských Horních Počernicích. Hlavními aktéry předváděcí akce se tentokrát stali – Jana Hrstková, majitelka květinového obchodu Květiny Lucida v Zubří a z brněnského květinářství Oxalis zavítal do pražské metropole Milan Dopita. Prostřednictvím názorných ukázek předvedli, že dosáhnout vyšší prodejnosti dané dekorace či vazby nezáleží na množství použitých květin, ale především na jejich zpracování, kombinaci s ostatními dekorativními prvky a náležité prezentaci v prodejně. Pro inspiraci vám na následujících stránkách přinášíme ukázku několika dekorací, které floristé v rámci předváděcího jarního semináře vytvořili.*

Text a foto Arnošt Jílek

Další finančně i časově nenáročné jarní dekorace naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika č. 2/2015.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.