Květiny jako marketinkový nástroj? Proč ne. Právě tento způsob zvolila singapurská pobočka celosvětově proslulého německého výrobce luxusních aut Mercedez-Benz pro zvýšení zájmu o tuto značku na asijském kontinentě.
Management singapurské pobočky Mercedes-Benz zvolil zcela ojedinělý marketinkový trik ke zvýšit prodeje svých vozů. Jako projev poděkovaní stávajícím zákazníkům a příležitostí získáních nových, zorganizoval velkolepou svatební show. Společnost nemohla přizvat k této události povolanějšího profesionála na svatební floristiku jakou je německá floristka Wally Klett. Držitelka několika prestižních domácích i zahraničních ocenění, autorka mnoha knih, a lektorka odborných seminářů s velkým potěšením pozvání do Singapuru přijala.
Cílem svatební show bylo přiblížit asijskému publiku evropský, respektive německý styl svatební floristiky.
Se svým zkušeným pětičlenným týmem a pěti asistenty z místní floristické školy, kde sama vede semináře, vytvořila celkem dvanáct svatebních kytic a dekorací. Součástí svatební show byla samozřejmě svatební dekorace naleštěných vozidel nejnovějších značek Mercedez-Benz a ukázka květinové výzdoby svatební tabule. V průběhu čtyř dnů bylo spotřebováno ke zhotovení všech květinových dekorací přes 2500 rostlin, jenž byly pro tuto příležitost dovezeny z Nizozemska, Číny, Indie, Austrálie a Nového Zélandu.
Vyvrcholením svatební show se stala přehlídka kytic a dekorací ve spojení s nádhernými šatay v podání profesionálních modelek. Přestože je z asijských zemí v Singapuru dotek Evropy nejvíce patrný, publikum bylo doslova ohromeno stylem prací evropských floritů.
Na následujících stránkách Vám přinášíme několik fotografií z této velkolepé show, která se pro mnohé obyvatele rovníkového městského státu stala nezapomenutelným zážitkem.
Více fotografií z této akce naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika č. 4/2011.