06.12.2010 | 11:12
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Materiál je všude kolem nás

Při tvorbě adventních a vánočních dekorací můžeme sáhnout po bohaté nabídce floristických velkoobchodů. Škála připravených základů a tématických doplňků je opravdu široká.

Druhou a levnější variantou je poohlédnout se po vlastním domově či floristické dílně a pokusit se zužitkovat různé zbytky a poškozené nádoby. Jejich polepením, nastříkáním a celkově netradičním zpracováním tak získáme kvalitní základy a doplňky pro mnohé dekorace. Oceníme i možnost jejich přípravy v klidnějším pracovním období. Neocenitelným zdrojem materiálu pro tvorbu těchto prací je také příroda. Nabízí tradičně zapracovávané produkty jako jsou živé výhonky jehličnatých a stálezelených dřevin, různé plody, větve a stébla. Kombinací všech tří zdrojů mohou vzniknout krásné dekorace určené k vánoční výzdobě celého domu. Stačí jen pár nápadů, jak s nimi naložit.
Následující stránky přináší několik dekorací, které často vznikly z pouhých zbytků a díky dobrému nápadu a kvalitnímu zpracování se proměnily v plnohodnotnou a krásnou vánoční dekoraci. Nahlédněte s námi pod ruce tří předních českých floristů Hany K. Šebestové, Marie Hynkové a Luboše Dobrovolného, kteří se v polovině loňského listopadu sešli na Sametové vánoční show pořádané Hanou K. Šebestovou v budově sušického gymnázia.

Více informací a inspirativních fotografií nalznete v tištěné verzi časopisu Floristika č.6/2011.

Text Helena Piková

Foto Michael Fišer

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.