08.03.2022 | 10:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kreativita prodává  

Tematická výzdoba obchodu významně podpoří prodej sezónního zboží. Pokud je propojena s floristickým řemeslem, získá prostor na jedinečnosti a osloví širší spektrum zákazníků. Osobitý prostor odlišuje od unifikovaných velkoprodejen a nabízí tak zákazníkům přívětivější prostředí a individuálním přístupem.

Sezónní výzdoba je přidanou hodnotou, která upoutá pozornost. Jejím prostřednictvím lze prezentovat nejen sortiment, ale i floristický um a estetické cítění.

Jelikož se jedná o kreativní činnost, nabízí se nepřeberné množství variant. Celek by měl působit harmonicky i v případě sázky na kontrastní barvy. Opakování prvku či volba jednoho stěžejního motivu vnášejí do celku řád. Řád a ucelenost dává větší svobodu. Prostor nepůsobí roztříštěně, zákazník se v něm lépe orientuje. Pryč jsou doby regálů přeplněných roztodivným zbožím, které zahlcuje prodejní plochu i mysl nakupujících. Střídmost a pestrost vládnou současnému trhu.

Jaro a s ním spojené Velikonoce přímo vybízejí k vnesení čerstvého větru do prodejen. Lidé instinktivně vyhledávají změnu. Je nejvhodnějším obdobím provonět interiér rychlenými cibulovinami, rozzářit jej barvami a svěží zelení. A právě na jarní prezentaci produktů se v rámci semináře Jaro a Velikonoce ve společnosti Vonekl s. r.o zaměřil florista Petr Sikora. Vsadil především na působení barev a textur květin s dekorativními prvky. Jednotlivé kompozice sestavil tak, aby oslovily co nejširší spektrum zákazníků a zároveň si udržely jasný koncept.

TEXT Daniela Urešová FOTO Roman Knotek a autorka

Celý text spolu s dalšími inspirativními fotografiemi naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2022

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down