Blížící se jaro dává impuls ke změnám, novým začátkům a tendenci osvěžení interiéru. Nasnadě je provést změny nejen doma, ale také v prodejně. Její vzhled má zásadní vliv na zákazníky, ať už se jedná o výzdobu venkovní, výlohy či formu spořádání zboží. Vždy je dobré vytvořit jednotný koncept, který však nemusí být trvalý, můžeme jej měnit v rámci ročních období.
Že není nutné provádět každou sezónu mohutné změny, předvedl zkušený florista Ing. Michal Haut, který má daná tvrzení ověřená úspěšnou praxí, proto není od věci z jeho tipů čerpat a nechat se jimi inspirovat. A právě této tematice se věnoval při svém semináři Jaro za dveřmi, který uspořádala brněnská pobočka velkoobchodu Vonekl s. r. o. Během prezentace se zaměřil zejména na komerční floristiku.
TEXT A FOTO Daniela Urešová
Celý článek s mnoha inspirativními fotografiemi naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2016