V předchozích letech jsme vám na našich stránkách pravidelně přinášeli inspiraci Holandské květinové kanceláře ve spolupráci s Asociací německých floristů – Just Chrys, zaměřenou na podporu prodeje chryzantém. Po krátké přestávce přichází nová kolekce sestavená německými floristy Manfredem Hoffmannem a Oliverem Ferchlandem.
Inovací v nové kampani na podporu prodeje jsou dvě řady – Exklusive Line a Basic Line. Řada Exklusive Line v sobě snoubí styl haute-couture s moderním designem a trendovými prvky. Řada Basic Line je více zaměřena na komerční výrobky, jejichž zhotovení je časově méně náročné. Každá kolekce zpracovává jedno nosné téma pro všechny dekorace. Cílovou skupinou obou produktových řad jsou převážně rodinně orientovaní zákazníci, kteří kladou důraz zejména na příjemné prostředí domova, bezpečí, láskyplné prostředí a rádi tráví čas ve společnosti přátel.*
Celý text článku a inspirativní fotografie naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 6/2013