04.04.2011 | 08:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Jarní veletrh DECOoh! ve znamení barev, lesku a světla

Dvakrát do roka se ve třech halách bruselského výstaviště EXPO setkávají profesionálové z oblasti designu, floristé, zahradní architekti, dekoratéři a představitelé asociací spojených s dekoratérstvím, aby se seznámili s nejnovějšími trendy. Letošní jarní veletrh DECOoh!, který sdružil veletrhy konané dříve pod názvy Florex, Decoforce a Europacado, se konal ve dnech 6.–9. února 2011.

Hledáte odpovědi na otázky, co je dnes "trendy"? Jaké tvary a vzory fascinují Evropu? Která květina a barva je módní? Jaké dekorace nabídnout zákazníkům před sv. Valentýnem a Velikonocemi? Nebo jaké jsou tendence v balení dárků? Víte jaké tvary a barvy použít při přípravě slavnostního stolu? Pak se společně s námi ohlédněte za veletrhem DECOoh!, jehož expozice byla rozdělena do čtyř částí: Květiny, Dárky, Design a Dekorace. Ústředním tématem květinových dekorací letošního jarního veletrhu byla láska a jaro: svátek sv. Valentýna, Velikonoce a svatební stůl.
Vystavovatelé i návštěvníci byli především z Belgie a Nizozemska, dále pak z Francie, Německa a Lucemburska. Z významných vystavovatelů, kteří se veletrhu prezentovali působivými expozicemi, jmenujme například firmu D&M Depot, Serax-Maison d'être, Haweka, Rasteli, Gutzz, Goodwill, Blomus, Walco Pottery a Quetzales.

Prostor Inspirace
V centrální části výstavy byl vytvořen prostor nazvaný Inspirace. Organizátoři si dali za cíl upoutat pozornost návštěvníků několika způsoby. Centrální části výstavní plochy vévodila expozice Jarní zahrada, na jejímž ztvárnění se podílela správa veletrhu s Asociací belgických zahradních architektů (B.V.T.L.). Asociace nabídla tři projekty v podobě detailního popisu a vizualizací, z nich odborná porota vybrala vítězný návrh. Tento projekt představil moderní jarní zahradu o rozloze 100 m2 s plastovými lehátky, barevnými nádobami a především s netradičními slunečníky ve tvaru listů. Realizace jarní zahrady je tak prvním krokem k příštímu DECOoh! a jednomu z jeho cílů – aktivně představovat exteriérové dekorativní segmenty na trhu.

Celý text článku s fotografiemi z veletrhu naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika č. 2/2011.

Text a foto Mgr. Šárka Novotná

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down