20.02.2020 | 11:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Snadná sezónní přízdoba pro podporu prodeje

V průběhu roku se pravidelně střídá několik stěžejních období. S nimi se pojí tematická výzdoba obchodu, jež se podílí na podpoře prodeje. Pro navození patřičné atmosféry je ideální sjednotit celý koncept.

Nemusí být pompézní ani hýřit drahými materiály. Jejich prostřednictvím lze tematicky přizpůsobit stálou nabídku rostlin či drobná aranžmá dané sezóně. Například jarní a velkonoční atmosféru neurčuje pouze široká nabídka rychlených cibulovin a Primula.

Celý text článku a více inspirativních fotografií naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 2/2020

TEXT A FOTO Daniela Urešová

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.