08.07.2025 | 10:07
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Extravagantné pierko

Malé, veľké, zo sušených kvetov, umelých, zo živých… Svadobné pierko môže byť aj netradičné zo žiarivých živých kvetov. Pripravme si ho s floristkou veľkoobchodu Curel Ninou Bročkovou. Ukáže nám, ako si pripravíme základ pierka, aj ako do správne dočistiť. Všetko pre tvorbu nájdete vo veľkoobchode Curel.

Na výrobu budeme potrebovať:

  • kartón, nožnice, lepiacu pásku
  • gutaperčovú pásku
  • gala klipy
  • kvet Zantedeschia
  • kvet Dianthus
  • kvet Craspedia
  • kvet Eryngium
  • kvet Limonium
  • kvet Ranunculus
  • kvet Aster
  • zeleň

Postup:

Pomocou nožníc si z kartónu vystrihneme požadovaný tvar pierka a začneme ho omotávať gutaperčovou páskou. Po obmotaní si prichytíme gala klipy na obe strany lepiacou alebo floristickou páskou, môžeme ich aj prichytiť magnetmi. Začneme pridávať kvety. Na prekrytie vrchu použijeme vhodnú zeleň. Kvety prichytávame gutaperčovou páskou obtáčaním.

Prikladáme postupne kvety, obtáčame ich páskou, ktorú opatrne uťahujeme, aby kvety dobre držali. Dáme si pozor na farebnosť, aby sa nám farby kvetov striedali a netvorili sme plochu z jedného druhu a farby. Snažíme sa kvety ukladať tak, aby sme dodržali tvar pierka.

Tam, kde nám vzniká priestor a vidieť pásku, kvety doložíme. Na spodnej strane postupujeme opačne, kvety ukladáme „dole
hlavou.“ Hotové pierko si začistíme a v prípade potreby doplníme prázdne miesta zeleňou.*

Autorka pierka: Nina Bročková - CUREL

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Floristika – web plný inspirace pro floristy a květináře
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.