Kultura prodeje je vaše značka

Není pochyb o tom, že forma maloobchodního prodeje se neustále vyvíjí a mění. Pryč jsou doby, kdy byli zákazníci okouzleni pouze širokým výběrem květin. Nabídka sortimentu se prakticky vyrovnala. Jedněmi z hlavních atributů rozhodování kupujících jsou buď cena nebo forma zpracování.

Cenové limity srážejí obchodní řetězce s nabídkou jednodruhových svazků řezaných květin mnohdy nevalné kvality, či hrnkovými rostlinami stresovanými nevhodnými podmínkami při přepravě a špatnou péčí v místě prodeje. Přesto však se však stále najde nemalé množství zákazníků, kteří pod vidinou výhodné ceny tomuto lacinému triku podlehnou.

Existuje mnoho faktorů, které podpoří prodej kvalitních hrnkových květin, vázaných kytic a aranžmá, odborně zpracovaných, ačkoliv nemohou konkurovat uměle sníženým prodejním cenám. Pokud se jich skloubí co nejvíce dohromady, bezesporu se kladně odrazí v odbytu zboží a přílivu nových či udržení stálých zákazníků.

Inspirativní fotografie a zajímavé tipy pro komerční floristiku naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 3/2015

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *