Filozofie prodeje aneb Jak nepřekročit svůj stín

Florista Milan Dopita se nezabývá pouze floristikou, jeho jméno stojí také za značkou Květinářství Oxalis. Jak název firmy napovídá, jedná se o maloobchod s květinami, s čímž se také pojí povinnosti podnikatelské.

Přes své vytížení si na nás udělal čas, aby nám odpověděl na pár otázek. Překvapil nás svou otevřeností a poodkrytím svého know – how. Tentokrát nebudeme psát o životním příběhu a historii obchodu. Zaměřili jsme se na obchodování jako myšlenku, která je zdrojem úspěšného podnikání Milana Dopity.*

Text a foto Daniela Urešová

 

Rozhovor s floristou Milanem Dopitou naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika 1/2014

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *