Dekorace pro všechny typy zákazníků

Velikonoce – tradiční jarní svátky, jsou pro velkoobchody příležitostí k nabídce a prodeji sezónního zboží. Důležitá je ale také jeho prezentace, ke které představitelé velkoobchodů využívají předváděcí akce vedené zkušenými floristy. Jednu z takových akcí uspořádal velkoobchod Canea CZ s. r. o. – na jeho pozvání předváděla přední polská floristka Aneta Małyszová a přední slovenský florista Michal Haut.

Oba floristé předvedli hojnému počtu návštěvníků ukázku ze svého umění a poradili mnoho prodejních tipů. Ve svých pracích využívali neživý materiál ze širokého sortimentu velkoobchodu Canea, řezané květiny do dekorací dodala společnost FleuraMetz. Floristé velice dobře využili svých schopností a ukázali, že i zdánlivě hůře prodejné věci dokážeme vhodným naaranžováním či přízdobou dobře prodat. Důležitá je forma prezentace zboží a pokud jej dokážeme něčím vyzdvihnout, ihned zaujme zákazníka. Například jednoduché vázy, které se na první pohled nezdají nijak atraktivní, stačí k podpoření prodeje jednoduše doplnit květinou a přizdobit vhodnou stuhou či jinou drobnou aplikací.

Text a foto Jana Klečková

Celý článek i s fotografiemi naleznete v tištěné verzi časopisu Floristika č.2/2012.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *